I don't play games so don't get confused

fick koden ,så jag kan gå in och söka till gymnasiumet nu :D
men är inte helt säker på alla mina väl än ,än så länge har jag bara besämt så här långt
1 Haga- samhäll
2 Haga- Tvär
3 Kunskap- samhäll
4 Kunskap- ekonomi
5 Kungsgård- ekonomi
6
7
8

Men det är egentligen bara val 1 och 2 som jag är helt 100% säker på just nu så.. vill ju bara gå på haga så det är rätt svårt haha :)

men iaf trodde mina skor skulle komma idag men icke :( dom kommer trorligtvis då imorgon!
skoldagen idag var riktigt seg.. slutade vid 3 ,när jag kom hem så åt jag ,och nu har jag suttit här i en halv timme och kollat igenom alla papper om olika gymnasium.

btw så ändrade jag dans igår ,anmälde mig ju till feminen wibe (stavning?) för några veckor sen ,men kände att jag ville gå cheer ist så det blir skitbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0