.

Senaste

Låt du hörde: Coming home

Film du såg: Shrek 4 :D

Mat du åt: 2 mackor till frukost

Kram: vilma eller amanda i think

Känslan: brabrabra

Resa: tyskland/polen med dom bästa

Glädje: snart 16 ?:D

Dröm: kommer inte ihåg!

Person du träffade: lillasyster

Personen du pratade i telefon med: amanda

Personen du fick sms av: gurra

Gången du var utomhus: i sommras

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår

Saken du köpte: kan va biobiljett

Allmänt


Sparar till: ingenting 

Pålägg som gäller: ost och skinka

Önskar att jag var bättre på: spanska

Dagens dryck: mjöölk

Vad saknar du: sommar

Vad har du gjort idag: ätit frukost kollat film ,och snart duschen

Brukar du svära mycket: händer

Hur tidigt stiger du upp: nu på lovet 11-13 

Vad ska du göra ikväll: inget planerat.

Hur många timmar sover du per natt: 9 kanske

Vem är snyggast i världen:som jag alltid sagt Josh Duhamel


Vad är det för veckodag: onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: resan med a-laget

Favoritplagg i garderoben just nu: får nog säga min nya tröja med Usa stjärnor på

Längd: mellan 164-166 ?

Vikt: 49-51 där någonstans

Byter gärna garderob med: kenza .

Byxa eller kjol: beror på vad jag ska göra

Senast utlästa bok: jag läser inte böcker

Mitt rum kan beskrivas som: vitt beige blått silver

Mig själv  (just nu): mycket fundersam ,lite besviken kanske ,men ändå glad

Jag tränar: ingen sport men lite grann varje kväll innan ja ska sova

Jag ville bli när jag var liten: PIPPI ,vem ville inte va starkast i världen liksom ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0