something's pulling me away from you

vart lite upptagen därför jag inte bloggat, igår åkte mamma och jag till ikea och handlade massa nytt till mitt rum- 2 lampor ,3 kuddar ,galgar ,en matta ,en stoor spegel + lite små grejer. vi skulle köpt två byråer också men dom kommer inte in förens senare i veckan så vi åker in och köper dom då :)
ska också tapetsera om :D

idag blev jag hemma från skolan ,min mage mår inte riktigt som den ska. ontont.
klickade hem lite grejer här om dagen också, hann precis skicka efter dom vita höga jeans shortsen från conscious cellection innan tog tog slut :D

snart måste ju också avslutnings klänning och skor inhandlas. har kollat ut en klänning redan men den är tyvärr tillfälligt slut så får vänta på den med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0